nedelja, 19. oktober 2014

Jesensko drevo

Jesen: narava nam ponudi vse bogatstvo, ki ga je postopoma nabirala skozi pomladno-poletni čas. Ponudi nam barve, ki presegajo vso fantazijo umetnika in pripravlja nas na čas, 
ko bodo dnevi kratki, mrzli. 
V tem času se še naužijmo sonca, ki nas prijazno boža, poglejmo okoli sebe 
in srkajmo vso lepoto narave. 
Sama živim v majhni vasici pod Golico in vse naokrog me obdajajo čudovite barve, v katere se drevje odeva. Zato ni čudno, da sem za jesenski izziv v CRAFT-alnici izbrala drevo.

Drevo proizvajalca IndigoBlu sem obarvala z distres barvami, ga odtisnila na osnovo in  položila na barvni filc, da sem dobila bolj mehak rob. Vse to sem pritrdila na samo voščilnico s 3D penco. Ker pa sta dva listka padla na tla, sem ju prilepila ob rob voščilnice - mogoče komu prideta prav. Zaključila pa sem z voščilom Najlepšega para.
 

Poleg CRAFT-alnice (119. izziv - barve jeseni) voščilnico prijavljam še 


Lep pozdrav,
Andreja V.








18 komentarjev:

  1. Čudovito si pobarvala drevo. Všeč mi je, da si ga prilepila na filc. Res deluje mehko in toplo. Včeraj sem se potepala po tvojih krajih. Jesen je pri tebi res lepo pisana. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ojla, hvala za tvoj komentar. Sem pa na tvojem blogu preverila, kjer vse si se potepala in kaj naj rečem: dobra tura je bla, iz videnega sklepam, da ste se imeli super. Škoda, da se poznava samo tako preko mejlov, bi te bila prav vesela. Do nas bi se sicer morala pripeljati po slabi cesti (luknja pri luknji), ampak tako je žal po celi Sloveniji:(( Samo da sta lepo prišla domov. Še 1x hvala in nočko

      Izbriši
  2. Lepo voščilnico si naredila. Všeč so mi tople jesenske barve na drevesu, oranžni filc pa vse skupaj lepo poudari.
    Lep pozdrav Meta P

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno. Sad si mi dala jednu ideju kako da iskoristim štambilje drveta. :)
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna je, ta filc ji da mehkobo in toplino, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno pobarvano drevo in ideja s filcem mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. Včeraj lepa skoraj pretopla jesen
    danes dežne kaplje
    tvoje drevo je čudovito
    v jesenske barve listov ovito
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tamara, kako lepo poetično si to opisale. Stvar ti gre od rok. Hvala in lep pozdrav Andreja V.

      Izbriši
  7. Super se prepletata papir in filc. Drevo je "oblečeno" v prelepe jesenke barve.
    Lepo bodi, Jana

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno si se spomnila, da si drevo položila na mehak filc...krasno je izpadlo...tako jesensko...da bi le še tajalo. čao

    OdgovoriIzbriši
  9. Andreja, tole pa je jesenska simfonija in prava paša za oči! Filc da res mehkobo celoti :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovito drevo si naredila, kot da ga gledam doma skozi okno, pravo, jesensko. In nikoli mi ne bi prišlo na misel, da naredim tako kombinacijo s filcem. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Tvoje drevo je res čudovito...pa zelo mi je všeč filc kot okvirček!

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovito drevo in prelepa voščilnica. Kombinacija filc in papir je super.

    OdgovoriIzbriši
  13. Ooo, lepo mavrično drevo :)
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  14. Kako lepo drevo, tako lepo si ga odela v bogate jesenske barve.
    Hvala, da ga deliš z nami v 119. izzivu Craft-alnice. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  15. Topla in pisana, kot narava, ki nas trenutno razvaja z barvami. Lepo si uporabila filc.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 119. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  16. Zelo lepa CAS voščilnica! Všeč mi je pisan odtis drevesa :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v jesensko obarvanem izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši