ponedeljek, 20. oktober 2014

Moje vesolje

Še nekaj, kar se mi je porodilo v urah, ko se človek trudi, da bi zaspal. Ustvarjalni možiček pa leta po mojih možganih in mi ne da miru. Ves neutruden  riše kroge, se vrti in vrti in v moje misli stlači vse tiste kroge, ki sem jih na koncu že morala nekje odložiti. 

Tako sem prišla na idejo, da je to del "mojega vesolja", tisti del, kjer ni črnih lukenj, kjer je na koncu predora tista svetloba, ki nas na koncu povabi k sebi. S tem nisem mislila na konec ampak na začetek nove zgodbe, novega življenja. Mogoče sem malo preveč filozofsko vse to napisala, ampak v tem trenutku so bili občutki taki in lepi. 

In to moje vesolje je nastalo s takim pokom:
Na eko karton  sem s tempera barvicami poškropila belo, rožnato in rjavo barvo (bolj ali manj uspešno, ampak tudi vesolje ni povsem urejeno). Z Nellie's šablonico krogov sem  najprej izrezala kroge v svetel karton, vmesne prostore sem zapolnila s papirjem za origami ( cvetoča češnja) in to prilepila na pripravljen eko karton. Pod to mojo stvaritev sem prilepila še izrezan napis čestitke  iz kompleta Najlepši par.



Ker pa je ideja za nastanek eno in končni izdelek drugo mislim, da je to lahko tudi voščilnica za rojstni dan.Prijavljam jo v galerijo Najlepšega para.



Lep pozdrav,
Andreja V.

12 komentarjev:

  1. Uf... tole vesolje pa je zeloo veščno .). Papir s češnjo me vedno fascinira, tako da ga imam za posebne namene :). Čudovita voščilnica - tvoja imitacija vesolja je čudovita :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Andreja, odlično si tole opisala, je voščilnica dobila kar še eno dimenzijo:))) Krasna je, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  3. V tvoje vesolje bi pa tudi jaz prišla vsake toliko časa na obisk (bom prinesla kavo s seboj, samo odpri mi). Čudovita čestitka ....čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma lohka prideš brez kave, vrata so ti na široko odprta:)) LP

      Izbriši
  4. A ta možiček tudi tebi ne da miru? :-)) Všeč mi je tvoje vesolje in lepo našpricano ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole je pa eno krasno vesolje (sem najprej na hitro prebrala v naslovu - veselje - pa saj bi tudi lahko bilo).b Zelo domiselno si tole sestavila in super je izpadlo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasno. Odlična ideja.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  7. Andreja, ta tvoja `filozofska` voščilnica mi je izjemno všeč...že od ideje dalje!!! Čudovito vesolje si pričarala in zagotovo je to lahko super voščilnica ob rojstnem dnevu.

    OdgovoriIzbriši
  8. Že nekajkrat sem bila na tvoji strani, pa še nisem oddala komentarja, sem šele sedaj videla. Voščilnica mi je zelo všeč, tvoj vesoljski pok je čudovit, tudi tekst mi je všeč.
    Lp Meta

    OdgovoriIzbriši
  9. Super ideja in zelo izvirna voščilnica ;)))

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepo si jo zložila in naredila krasno ozadje. Lp

    OdgovoriIzbriši