torek, 28. oktober 2014

Otroci praznujejo - prvič

Otroci praznujejo. Povabljenih je kar nekaj pomembnih ljudi, med njimi tudi babice in dedki. In prav ti so naročniki teh treh voščilnic. 

Prva voščilnica je za 4 letno Nežo.  Odločila sem se za sovice proizvajalca Hero Arts, ki sem jih odtisnila z VersaFine onyx black blazinico in nato pobarvala z akvarelnimi barvicami. Da so bolj praznične, sem jih premazala še z okrasnim lepilom z bleščicami.  Osnovo voščilnice sem izrezala tako, da se sprednji del prepolovi. Postavila sem jih na vejice in na vsako vejico obesila tudi eno črko njenega imena. 
Črke in številka na notranji strani so od proizvajalca memory box.  Ob robovih sem dodala trakove potiskanega papirja, da se sovice v cvetju bolje počutijo. Na žalost je vse videti bolj motno (morala sem jih slikati zvečer in sem bila premalo pozorna), že tako ali tako pa nisem kakšen mojster fotografije. 


  So pa želele, da jih slikam še iz profila in  sem jim ugodila. Tukaj se tudi vidi, da se na sredini vizitka razpre - kot vrata,


za njimi pa jih potrpežljivo čaka mama Sova. Si je dala poleg sebe kar številko, da slučajno ne bi pozabila, koliko ima teh puhastih kepic. 


Lep pozdrav,
Andreja V.

9 komentarjev:

  1. Strašno simpatične sovice in super si se domislila, da si na vsako vejo dala po eno črko, zelo všečno. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Hi, hi, lušno, simpatično in zelo domiselno voščilnico bo dobila Neža za četrti rojstni dan. :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno. Ova ideja sa sovicama na grani i slovima je super.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooo Andreja kako luškane sovice in seveda tudi celotna voščilnica. Zelo všeč mi je, da se tako odpira in da male sovice v notranjosti pričaka mama sova.
    Sove pa so mi itak zakon ;) kar nekaj prostorov našega doma jih krasi ;))
    Lepo bodi, Jana

    OdgovoriIzbriši
  5. Andreja tole pa je doživetje - sove so zakon in ideja z mamo sovo v notranjosti je fantastičan. Ni važno kako ti je slika uspela - voščilnica je vsekakor zelo domiselna :)!

    OdgovoriIzbriši
  6. Domiselno si se spomnila na sovjo družino. Sovice so res zanimive živali, vžgejo pri starih in mladih.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo je lepa in všeč mi je, kako si dodala črke ob vejice :-))

    OdgovoriIzbriši