petek, 10. oktober 2014

Samo en cvet in roza pentlja

Drage moje obiskovalke:), tukaj vam sedaj predstavljam še en cvet z roza pentljico, namenjam vsem, ki so zbolele za rakom, ga premagale in vsem tistim, ki se z njim še bojujejo. Upam, da sanjajo o ozdravljenju in naj tem sanjam tudi sledijo.

Danes z opisom ne bom prav na dolgo, sem pa uporabila pentljico in dekorativni rob, oba sta izdelek Najlepšega para



Lep pozdrav,
Andreja V. 

13 komentarjev:

  1. Krasna voščilnica. Všeč mi je vazica, je to šablona ali si jo sama izrezala? čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mojca:), vazica je pa šablona (ne me vprašat čigava je, mi jo je posodila Maja). Nočko

      Izbriši
  2. Andreja...prelepa in misel ji zelo lepo pristoji ;)
    Nočko, Jana

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa rožica in krasna voščilnica. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasna je. Baš mi se sviđa cvijet.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  5. Res zelo lepa voščilnica za lep namen.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita je :-)) Všeč sta mi tako vaza kot sam cvet!
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici z roza pentljo ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Za tiste, ki vas zanima - šablona za rožico je Taylored Expressions: http://www.tayloredexpressions.com/dies/floral/silhouette-stems-3.html
    Andreja, izjemno mi je všeč, da si za sredino cveta uporabila štampiljkico iz Tininih Divjih vrtnic (to idejo si bom zagotovo sposodila, hehe).

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita je in tudi meni je v oči padlo, kako lepo si naredila cvet. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Andreja, prekrasna mi je! Tako zelo lepo si pobarvala cvet...pa okvirček, ki se barvno ujema....pa podlaga iz vzorčnega papirja. Čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita je.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 118. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasna je, zelo mi je všeč cvet in vazica, take še nisem zasledila.
    Hvala, da si z nami v dobrodelni Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  12. Super si skombinirala izposojeno šablonico s prečudovito rožico - všečkam :)

    OdgovoriIzbriši