sreda, 18. februar 2015

Kavine tresočke

Ponovno sem pri svojih škatlicah in ker so me obsedle "tresočke", sem oboje skombinirala in nastali sta naslednji darilci. Obe sta iz valovitke in take velikosti, da gre vanjo lepo prepognjena vrečka 
10 dag kave.

Ta je prva, narejena za pokušino, če bo šlo. Pa je šlo, ampak meni se je zdela zelo prazna. Hitro sem s "težkim srcem" pri Ustvarjalnem dotiku, morala naročiti  vrček in skodelici, ter jih naknadno prilepila na okvir pokrova. Da boste bolje videle, glavico malo obrnite na desno. Saj je v Picasinem albumu normalno, le prenos je nastal tak:((  Kavni servis sem pred lepljenjem malo okrasila z vijugicami, seveda v vintage varianti.



  Pa še čipka, da je bolj nobl.


In si nisem mogla kaj, da se nisem lotila še druge. 
Ker je bil doma že ves material, za katerega sem menila, da ga potrebujem, sem  na notranjo (spodnjo)  stran pokrova  odtisnila vijugice in jih postavila tako, da sem kavni vrček prilepila nad pikice, pod njih pa skodelico, tako da je izgled, kot bi iz vrčka tekla kava. 
Prav lepo diši, vam zagotavljam:)
Da je bolj osebno, sem odtisnila in izrezala še napis zate iz Najlepšega para in dodala na rob pokrova vrvico. 

             
V notranjosti imata obe na dnu položeno juto.



Ker sem uporabila napis Najlepšega para izdelek lepim v galerijo za mesec februar.

Lep pozdrav,
Andreja V.

8 komentarjev:

  1. Fenomenalna darilna škatlja,
    kar voham kavo
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem vedela, da je še od nekod pridišala kavica (moja se namreč ta moment hladi zraven mene). Punca...tole je pa res nobel za videti. Všeč mi je, tako od spredaj kot od zadaj.Prava darilna kofetarska škatla. Čudovita je. Zdaj grem pa kofetek šlunkat. Mi že pripada. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Sem čakala tole tvojo objavo, mi je na daleč dišala. Krasni sta obe, zelo primerni darilci za kofetarce.

    Lep pozdrav Meta

    OdgovoriIzbriši
  4. Punca, ti si pa od sile! :-)) Ti dve škatlici sta preprosto čudoviti in izredno domiselno izdelani. Si kar predstavljam, kako težko je moralo biti, ko si kliknila "dodaj v košarico". :-))) Pa hvala, ker skrbiš za moje vratne mišice. :-)) Kavica pa je zadišala tudi na drugi konec Slovenije.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kakšni super tresočki. Res si tole super skombinirala in izvedla.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super škatlica je nastala in všeč mi je tresoča se kavica v pokrovčku :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Andreja fantastični šaktlici si naredila! Obe sta dodelani v nulo in zagotovo zeloo dišeči. Verjamem, da je bilo "teško" stisniti gumbek zaključi nakup, vendar se je obrestovalo - čajniki in skodelica super dopolnita celoto in tisti zate, da piko na i. Všečkam an polno, da si se zopet lotila izdelave tako čudovitih tresočih škatlic :)

    OdgovoriIzbriši