torek, 10. februar 2015

Prva tresočka za mojo prvorojenko

Že pri prejšnji objavi sem omenila februarska praznovanja, ki so me ponovno spravila v moj kotiček. Tako danes na "ogled postavljam" svojo prvo tresočko, ki sem jo naredila za svojo prvorojenko. Sedaj ko je že narejena, bi stvari naredila in postavila drugače,
 ampak to kdaj drugič.

Za svoj roj. dan sem od moža dobila darilo, ki me v zadnjem času najbolj razveseli in to so izdelki Najlepšega para. Seveda sem jih morala takoj uporabiti in ta svoj prvi izdelek iz nove pridobitve sem namenila hčerki. 

Ker je rojena 15. februarja, ker je to dan po Valentinovem (čeprav ga v letu njenega rojstva še nismo praznovali:)), in ker se je s svojim možem spoznala na Valentinovo sem vse to združila v voščilnici. 

V romantični okvirček sem ujela dva zaljubljena ptička, ki sta od proizvajalca Impression Obsession. Srčka in tri sekvinčke sem prilepila, ostali sekvinčki v obliki rožic (dobila sem jih pri Marini kot darilce) pa prosto "letajo" okrog njih. Ker je na dan njenega rojstva sonce močno svetilo na mojo posteljo, sem ji ga pritisnila na rob okvirčka in na spodnji del odtisnila napis, ki je prav tako iz kompleta Najlepšega para - danes je tvoj dan 



Tako ta voščilnica ponazarja vso ljubezen; starševsko, partnersko in povezanost v družini.  Naj  jima bo lepo še nadaljnih ........ let!

Zaradi zaljubljenosti v vse Tinine izdelke, tudi to voščilnico pripenjam v galerijo Najlepšega para za mesec februar. In ker sta na njej dva zaljubljena ptička, gre tudi na izziv Ko me inspirira #34.


Lep pozdrav,
Andreja V.

10 komentarjev:

  1. Andreja fantastično tresočko si naredila za svojo "taveliko". Simbolizem paše 100 na uro k tematiki - všečkam na polno :)!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si svojo zamisel in sporočilnost prenesla na papir. Lepo si naredila in hvala, da ustavrjaš z nama.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna tresočka...naj bo njihov (njen) dan vsak dan je pa moje voščilo. čao

    OdgovoriIzbriši
  4. Andreja prav luštno tresočko si oblikovala za svojo prvorojenko in lepo si simboliko rojstva prikazala na njej.

    OdgovoriIzbriši
  5. V tole čudovito tresočko si "vdelala" vso ljubezen, ki jo čutiš do svoje prvorojenke. :-) Čudovita je. Tudi vsa simbolika mi je zelo všeč. :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Simpatična voščilnica, vesela in sončna. Naj bo tako še dooolgo, dooolgo. Veselo in sončno :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno tresočko si naredila in všeč so mi tresoče se rožice! Lepo si jo zložila skupaj :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Andreja, krasno voščilnico si izdelala in vanjo vpela vse najpomembnejše. Okvirček je pa kot nalašč pravi.

    OdgovoriIzbriši