sobota, 7. februar 2015

S kolesom okoli sveta

Toliko časa se že nisem pripravila, da bi naredila novo objavo, da mi gre danes prav težko od rok. Še dobro, da imam v družini nekaj takih, ki praznujejo v mesecu februarju in so me porinili v moj kotiček.

Čeprav ne praznuje prvi, pa sem kljub temu prav za njega pripravila prvo voščilnico. Za koga, boste vprašali? Za mojega starejšega zeta, ki si ima letos namen kupiti novo kolo. Malo mu bomo pri tem pomagali in prispevali kakšen "drobiž".  In ker nisem imela šablone za  kolo je bilo potrebno malo bolj zgodaj razmišljati. Vprašala sem Majo, ki me velikokrat reši in mi je  šablono prijazno posodila.

Tako sem za prvo osnovno  stran izrezala del zemljevida, ki je bil v bloku dekorativnega papirja pri Lidlu.  "Razcefrala" sem mu robove in jih osenčila, da je nastala vintage varianta. Sedaj ko jo  "obvladam" jo tudi rada uporabljam. 


V notranjosti pa  je voščilnica izdelana na pop-up osnovi. Seveda je glavni motiv kolo. Premagati je moral gričke, narejene z dekorativnimi robovi Najlepšega para  in se prislonil na drevo, ki je stalo ob poti. Za njim pa cel gozd, ki je že precej pomladno obarvan. 
Tudi napis je iz Tininega kompleta - tri lepe misli


Moram priznati, da me je ta objava kar namučila in sem vesela, da sem prikolesarila  do konca. 

Voščilnico pripenjam v galerijo Najlepšega para za mesec februar


Lep pozdrav,
Andreja V.

11 komentarjev:

  1. Jaz sem pa vesela, da lahko vidim tvojo krasno voščilnico. :-)) Lepo si se potrudila za zeta. Gotovo bo rekel, da ima najboljšo taščo na svetu. :-)) Všeč mi je zemlejevid na zunanji strani in čudovit pop-up znotraj. Zelo lepo si naredila gričke in gozdiček in vse. :-)) Vau!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma ti si tašča z veliko začetnico - fantastično, si se potrudila za zeta :)! Vsak detajl je skrbno dodelan, notranjost pa zmaga. Še dobro, da so te rojstni dnevi "poterali" ustvarjati ;).

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo, prečudovito!! To pa je voščilnivca z veliko začetnico. Res si se potrudila in naredila pravo umetniško delo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Fantastična je in zelo lepo si jo sestavila! Res si se potrudila in zagotovo mu bo zelooo všeč :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Andreja sestavila si krasno tematsko voščilnico in notranjost je zelo bogata.
    Želim ti lep začetek novega tedna, Jana

    OdgovoriIzbriši
  6. Zete in snahe je res treba crkljat, še posebno take, ki so fejst. Tvojemu se je te dni marsikaj uresničilo in vse najboljše še z moje strani....ampak Andreja...na konc sveta ga pa res ni treba poslat,....saj je Slovenija tako lepa. Voščilnica pa čista desetka. čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mojca:) ob tvojem komentarju sem se od srca nasmejala. Ne, sploh ga ne pošiljam na drugi konec sveta. Saj bi mu dala Slovenijo, pa Lidl prodaja take čudne zemljevide:)) Sploh pa raje vidim da ostane tukaj, mi je obljubil, da me bo na "stara leta" povsod vozil, če bo potreba, le h kozmetičarki ne:)) Pošiljam ti en lep pozdrav:) Andreja

      Izbriši
  7. Čudovita tašča si!
    Za zeta si se zelo potrudila in naredila prekrasno voščilnico.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita je. Res lepo si jo sestavila. Lp

    OdgovoriIzbriši