sobota, 21. februar 2015

Ti si moja rožica

V januarju je praznovala ena od  naših bloggerskih kolegic in njej sem poslala to voščilnico. Sedaj pa je morda primerno, da jo objavim, glede na to, da je sedanji izziv rožica. Narejena je iz filca in s pomočjo štance. Ne vem točno katere, ker sem jih
  že pred  časom dobila od Maje.

Osnovo sem potiskala z gumijasto štampilko, ki sem jo pobarvala kombinirano z zlato Delicata Pigment Ink in rjavo Versafine vintage sephia blazinico.
Diagonalno sem v zarezi potegnila zelen satenast trakec, ki nadomešča steblo  in nanj prilepila vijoličaste cvetove, v sredini pa prilepila bele polperlice. Dodala sem še napis Najlepšega para in nato položila najprej na rjavo malo večjo podlago, 
vse skupaj pa potem na voščilnico.


Izdelek prijavljam v galerijo Najlepšega para za mesec februar in 
na izziv CRAFT-alnice.


Lep pozdrav, Andreja V.


12 komentarjev:

  1. Tvoje rožice so zelo lepe. Všeč mi je barvna kombinacija. Ozadje je pa svetovno! :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo voščilnico si naredila in rožice iz filca super izgledajo :-))
    Hvala, ker se igraš z nama v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Andreja, krasne rožice si naredila in noro všeč mi je zlato rjava podlaga. Res huda, bravo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Ozadje je svetovno, najbolj mi pa v uč pade domislenost kako si iz traku naredila steblo :). Čudovita je!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zanimivo se mi zdi tole s poševnim trakom. Je pa tole ozadje precej prevladujoče, vendar kljub temu rože pridejo do izraza zaradi vijolične barve.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Vladka za tvoj komentar in strokovno kritiko, to cenim:)
      Pozdravček, Andreja V.

      Izbriši
  6. Ooo, krasno. Všeč so mi rožice iz filca in tudi ozadje jim lepo paše.
    Hvala, da si se nam pridružila in srečno pri izzivu Craft-alnice. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno si to sestavila skupaj, še posebej pa mi je v oči padlo ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ozadje je res zelo lepo in bogato, pa rožice vseeno ne delujejo kot balast ampak ga lepo dopolnijo. Dobra ideja s trakcem in pentljica je čudovita!

    OdgovoriIzbriši