ponedeljek, 6. junij 2016

Jagode in čokolada

Hitim, hitim, da kaj ne zamudim:) - izziv namreč. 
Če sem kupila jagode pri Tini in mi je košaro "spletla" Zvonka je že prav, da pokažem, kaj sem pri tem naredila sama. Ta voščilnica je nastala za mojo "deklico" in  lahko si mislite kdo bi to bil, glede na to, da šteje 37 let:) 
 Obožuje jagode in vsako leto je bila jagodna torta obvezna:)
Tokrat se bo morala zadovoljiti "samo s košarico jagod":)..... pa še čokolado, če jo imam 
 že  v naslovu:)

Ko sem vse jagode lepo "oprala z distresi" in jih naložilo v košarico, sem jo "odložila" na kvadrat s šivi, ki  sem mu na spodnji del dodala dekorativni papir okrašen z jagodami, tega pa prilepila še na malo večji zelen kvadrat.  Vse to pa je pristalo na kvadratni osnovi. Še napis zate, ki sem mu dodala  pavs papir (naknadno sem ugotovila, da bi bilo bolje, če to ne bi storila:)  in  voščilnica je pripravljena.



Izdelek prijavljam v CRAFT-alnico na  izziv #161, kjer so dekleta želela sadje.

Zaradi uporabljenih izdelkov Najlepšega para pa izdelek prijavljam tudi v galerijo za mesec JUNIJ 2016.


Hvala, ker si pokukala na moj Cvetoči travnik, te lepo pozdravljam,
Andreja V.

24 komentarjev:

  1. Krasna voščilnica. Jagode zgledajo prav slastno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna košara polna sočnih jagod. Odlično si opravila delo in tvoja "deklica" bo zagotovo zelo vesela.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mmmm, kako okusna košarica z jagodami. Prelepa voščilnica in vidi se, da si v njo vložila vso ljubezen. Tvoja deklica bo zagotovo navdušena.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo si jih oprala in položila v košarico. Katera deklica pa jih ne bi bila vesela?

    OdgovoriIzbriši
  5. Koliko simbolike Andreja - tvoja deklica bo v rokah držala voščilnico in jo okusila z vsemi čutili, saj se ji bodo v spominu odvile vse jagodne torte začinjene z veliko ljubezni... In tvoja jagoda še cveti v obetu novih in novih jagod... Naj tudi tvoji deklici življenje niza nove in nove plodne dni... Vse lepo, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. Tvoje "oprane" jagode so tako slastne. Zelo lepa in krasno sestavljena voščilnica. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasno si pobarvala jagode, izgledajo kot taprave. Vse najboljše deklici :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Super jagode. Vidim, da je sezona. Tako na blogih kot na vrtu. Jaz jih obožujem. Lahko so s smetano, sladoledom, v torti ali s penino ;-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Prečudovita jagodka je nastala :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Jagodke so preplavile tudi našo Craft-alnico :-)) In tudi tvoja voščilnica je zelo lepa in krasno sestavljena.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  11. Andreja, čudovite jagode si zložila v košaro. Vse dobro in vse lepo želim tvoji deklici (vedno bo, ne glede na leta). Lep pozdrav. Z.

    OdgovoriIzbriši
  12. Oh, kakšna cvetoča in slastna košarica.

    OdgovoriIzbriši
  13. vse najboljše tvoji deklici! krasne jagode si ji podarila, tako pašejo v to košarico.

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo realistično si pobarvala jagode in jih zložila v luštno košaro.Hvala, da se igraš z nami na CRAFT-alnici. Lp Neva

    OdgovoriIzbriši
  15. Vse najlepše in najboljše tvoji deklici. Deklice bojo naše dokler bomo žive in prav je tako. Krasne jagode si ji naložila v košarico in tako kakor sem prebrala v komentarjih vsakič, ko jo bo pogledala se bo spomnila na vse jagodne torte in posladke ,ki jih je pojedla pri tebi.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  16. Lepo si jo sestavila. Čestitka je krasna.

    OdgovoriIzbriši
  17. Meni je pa malce zabrisan napis zelo všeč. :-) Krasno si "oprala" jagode in jih naložila v košaro. Voščilnica je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  18. Ajjj Andreja, kako je pa tvoja košarica lepa. Čudovito si jo sestavila, jagode si pa tako lepo oprala, da kar gledam in gledam...

    OdgovoriIzbriši
  19. Lepoooo si tele jagode oprala z distressi, čudovita voščilnica, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, lp, T.

    OdgovoriIzbriši
  20. Čudovita košarica z jagodami. Se je nebi branila :).
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  21. Čudovite jagode si nabrala in podarila v košarici.

    OdgovoriIzbriši